Download MP3 Campur Sari

Mencari Blog Preneur Sejati

Saat mata tak boleh kupejamkan meskipun semalaman sudah gak tidur karena mburuh, saya mesti cari sesuatu untuk penyemangat biar siang ini saya gak terlelap dan nanti malam tinggal meremnya karena esok saya mesti mburuh kembali meskipun besok adalah hari minggu :). Lalu iseng terlintas di kepala pengen download mp3 campur sari yang lama sudah tak terdengar di telinga ndeso ini.

Akirnya sayapun tertuju pada sosok penyanyi jawa didi kempot, lalu kesana kesini mencari link download mp3 campur sari didi kempot, deng deng akirnya sayapun menemukan mp3 campur sari dan hebatnya lagi sudah tercampur dengan aliran hip hop pula. Ndak kebayang kan gimana rasa lagu jawa di bikin hip hop dengan lirik bahasa jawa lagi, hihihi pertama saya mendengarkan juga aneh sih, eh ndak taunya lama lama kepala ikutan manggut2 lah kakipun ikutan goyang2.

Satu lagu yang saya senengi berjudul Wes telat – didi kempot ft hip hop javanese, dari lirik lagu tersebut menggambarkan seorang gadis desa bernama lasinem yang katanya cantik wajahnya, namun disaat ada pria sedesanya mengajak untuk menikah, si lasinem malah lari ke kota lantaran lasinem ingin hidup yg mewah disaat negeri ini makin susah.

Dan ternyata lasinempun sampai kota tujuan, namun sayang lasinem yg cantik itu entah karena masih lugu atau apa, disaat lasinem mengenal lelaki kota yang cakep dan nggemesi, lasinempun terbuai olehnya. Diajak kesana kemari, begini begitu lasinempun menurut begitu saja, walhasil lasinempun hamil. Namun lasinempun apes, pria yang akan dihandalkan yaitu pria sedesanya yang pernah ngajak nikah sebelumnya juga sudah menikah, sukuurrr salah sendiri matre hihihi.

Berikut lirik Wes telat – didi kempot

lasinem prawan ndeso pengin mulya neng sengsoro
ayu rupane marakke wong lanang ngelu sirahe
jan ra bejo lasinem jan mesakno lasinem
yo kuwi walesane yen ora ati-ati
saiki wes ra kanthi yen arep njaluk bali

/*reff
kowe telat .. salahmu dewe ..lak wes tak kandani
kowe tak jak rabi .. malah mlayu.. malah mlayu

kowe telat.. wes telat tenan.. sokor ra keduman
aku wis entuk gandengan.. ayu tenan.. ayu tenan

lasinem.. kowe telat … dadi lasinem kowe telat
ealah nem.. ealah nem .. kowe telat
reff*/

e e lasinem bocah ndeso lunga neng kutha.. ketemu joko nggantheng nanging nggeleng
dijak ngene ngono lasinen sarwo gelem.. lha akhire telat weteng dadi kenceng

mumet sirahe lasinem mumet sirahe.. telat wulane lasinem telat wulane
mumet mangkel kabeh dadi siji.. duh duhh.. lasinem kowe
*
lasinem.. wes ojo dipikirke.. bocah lanang kuwi mending disingkirke
ndang disingkirke.. ojo diarepke.. ben ra ono meneh sing dadi korbane

wes wes wes wes lasinem yo wes.. telat seminggu ..lasinem yo wes
ojo dipikirke mengko mundak edan.. yen edan malah dadi ra karuan

nem lasinem apes banget nasibmu.. ketemu lanangan nyusahke awakmu
ketemu lanangan sing ngrusak awakmu.. nem nem nem apes banget nasibmu

Kalau sampean ingin juga untuk download mp3 campursari nih linksnya

lirik joko kasmaran, syair joko kasmaran, download mp3 campursari bakpao, joko kasmaran lirik, yhs-fh_lsonsw, syair bowo dadi ati, profil safitri penyanyi campursari, Campursari Jengglengan, Campur sari vcd sabun mandi, biografi penyanyi campursari safitri